Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till min nya blogg och hälsa och självkänsla!
Både hälsa och självkänsla är otroligt viktiga delar i våra liv, och det är ämnen som jag är väldigt intresserad av.
Tyvärr lever vi i en värld där många människor inte tar hand om sin egen hälsa genom att leva osunt;
Ohälsosam kost
För lite motion
Använda drogor som snus och rökning
Följer bantningsmetoder som skadar kroppen
Stress och prestationsångest
etc.

Många av oss lever också med en låg självkänsla. Känslan av att inte duga som person och tankar om sig själv som övervägande är negativa får oss att göra oss mindre än vad vi egentligen är.

Mitt mål med den här bloggen är att utveckla mina egna kunskaper om hälsa och förbättra min självkänsla,
samtidigt som jag hjälper andra med samma sak!

Hoppas du kommer ha mycket glädje av min blogg och att jag kan hjälpa dig att få ett rikare och positivare liv genom att förbättra dig hälsa och din självbild!


Jag skapar vem jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0