Me myself and I

This is me

Jag
Vän
Tjej
1990
Glad
Stark
Dotter
Positiv
Tänkare
Barnbarn
Brunhårig
Vältränad
Lillasyster
Kärleksfull
Elitidrottare
Förstående
Grönblåögd
Omtänksam
Musikälskare
Tar ingen skit
Målmedveten
Älskar att prata
Novemberbarn
Har ingen pappa
Bra betyg i skolan
Träningsnarkoman
Duktig på att lyssna
Före detta bumilisjuk
Har hett temperament
Uppvuxen med idrott i fokus
Lägger höga krav på mig själv
Vill förbättra min mentala styrka
Hälsa och mat viktiga delar i mitt liv
Använda mina livserfarenheter till att hjälpa andra


Allt som är bra kan bli bättre

Jag vill utveklas som människa genom att:
utöka mina kunskaper inom hälsa och självkänsla
dela med mig av mina kunskaper till andra
utvecklas inom min idrott
träna hårdare
utveckla min mentala styrka
acceptera saker och ting presic som de är
vara snällare mot mig själv
vara snällare mot de människor jag har omkring mig
förgöra min ätstörning för gott
hjälpa andra att ta sig ur ätstörningar
leva i nuet
minska min prestatinångest
lära mig att slappna av och göra ingenting
värdesätta mig själv
följa mitt hjärta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0